یزدفردا :جلسه استانی ستاد شاهد و ایثارگر با حضور دکتر مسلمین ریاست واحد یزد، فرهنگ دوست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، حجه الاسلام زارع معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد ،سید حسین فرمی باف رئیس ستاد شاهد و ایثارگر واحد یزد و اعضای  هیات رئیسه دانشگاه در سالن کنفرانس حوزه رییس واحد یزد برگزار شد

سید حسین فر می باف رئیس ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این مراسم ضمن مثبت ارزیابی کردن سطح تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ، 58 نفر از دانشجویان ممتاز این ستاد را در جایگاه ویژه استان برشمرد و از همکاری و عملکرد بنیاد شهید و ایثار گر استان با دانشگاه قدردانی نمود .

وی افزود: موضوع جلسه پیرامون پیگیری امور، اعتبارات و بررسی مشکلات تحصیلی، تقویت بنیه علمی، وضعیت معیشتی، وسائل فرهنگی، اردوها و بازدید از خانواده های دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر می باشد.

سید حسین فرمی باف در ادامه گزارشی از عملکرد ستاد شاهد و ایثارگرواحد یزد را ارائه و از جلسه گردهمایی دانشجویان عضو این ستاد در نیمسال 92-91 خبر داد و اظهار نمود: طی سالهای گذشته به خصوص در سال 90 شاهد رشد علمی و افزایش 30٪ دانشجویان ممتاز این ستاد در دانشگاه بوده ایم.

  دکتر مسلمین رییس واحد یزد طی سخنانی اظهارداشت : ایثار و حماسه و از خود گذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگر در طول 8 سال دفاع مقدس، عزت وعظمت ایران اسلامی را تثبیت کرد .

وی بر توجه و ضرورت رسیدگی بیشتر به مشکلات و معضلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در محیط های دانشگاهی و تاکید بر لزوم تقویت بنیه علمی این دانشجویان از طریق برگزاری کلاس ها ی تقویتی،برگزاری اردوها و برنامه های مختلف با حضور مسئولان استان و دانشگاه آزاد اسلامی یزد از طریق جلسات هفتگی و .....تاکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه فرهنگ دوست رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان ضمن قدردانی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مورد فعالیت ها ی مختلف در زمینه ستاد شاهد و ایثارگر اذعان داشت: تلاش و رشد خوبی در این مقوله در دانشگاه آزاد اسلامی یزد شده که انشاءا... ادامه داشته باشد.

وی در ادامه از حماسه رزمندگان و ایثارگران مطالبی عنوان و به ارائه خاطراتی از جنگ و عملیات دوران 8 سال دفاع مقدس پرداخته و در مورد بحث ایثار و ایثارگری و فرهنگ سازی آن در جامعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا